| Telefon: +36 22 501 632

Seacon Europe Kft. | 8000 Székesfehérvár, Móricz Zs. u. 14.

Minden vállalat tárol adatokat virtuálisan. Legyen szó üzleti tervről, gyártási folyamatok leírásáról, személyes adatokról vagy csak a partnerek telefonszámairól, ezek - akár csak részleges - elvesztése súlyosan visszavetheti a cég fejlődését, de akár a következményei csődbe is juttathatja azt.  Elég egy véletlen törlés, egy hibás rendszerfrissítés, vírusfertőzés, természeti katasztrófa, vagy akár egy óvatlan mozdulat a kávésbögrével. Az adatvesztés bármikor megtörténhet, de jellemzően akkor következik be, amikor a legkevésbé számítunk rá. Sok cégtulajdonos tisztában van azzal, hogy ezzel a kockázattal is számolni kell, azonban sajnos a legtöbb esetben csak akkor lépnek, ha már megtörtént az adatvesztés. A probléma az, hogy a baj bekövetkeztével nem „csak” az adatok és fájlok elvesztése okoz károkat. 

A biztonsági mentések készítése és kezelése annak ellenére, hogy az egyik legfontosabb kérdés egy cég életében, sajnos egyben a legjobban elhanyagolt terület az informatika világában.

Pár kattintásos telepítés után egyszerűen tudjuk létrehozni első biztonsági mentésünket. Már a program alapjainak tervezésénél sarkalatos szempont volt, hogy egy informatikában nem kifejezetten jártas munkatárs is használni tudja a szolgáltatást. Hogy a program beállítása biztosan sikeres legyen, útmutató videókkal segítjük a felhasználót az első lépések megtételében. Fájljai már a kliens oldalon, titkosítva lesznek, AES 256-os titkosítással, így biztonságban jutnak el a felhőtárhelyre, és abban az esetben ha bekövetkezik a baj, egyszerűen és gyorsan vissza tudjuk állítani a sérült vagy elveszett fájlokat. A program Windows, Mac és akár NAS mentésére használható.

Milyen károktól védi meg cégét a Crosssec Backup?

Az elvesztett idő

  • Lehetséges, hogy egy pár oldalas dokumentum vagy táblázat csupán 3–4 megabájt méretű, de a létrehozására, ellenőrzésére és elkészítésére fordított idő akár több száz munkaórát is jelenthet. Ezek elvesztése esetén a  visszaállításra fordított munkaidőben viszont nem lehet profitot termelni, és akár az egész cég leállhat a probléma megoldásáig.

Törvényi kötelezettségek elmulasztásából származó károk

  • Adózási, számla- vagy egyéb pénzügyi dokumentumok, munkaügyi iratok, jelenléti ívek vagy szállítói szerződések megőrzése általában hosszú évekre (munkaügyi dokumentumok esetén akár 10 évet is meghaladó időre) szóló elérhetőséget és rendelkezésre állást vár el a cégektől. A hatóságok számára kötelező adatszolgáltatás során jelentős pénzbírságokkal és büntetésekkel jár, ha a vállalat elvesztette és nem tudja átadni a kért információt akár évekre visszamenőleg is.

Szolgáltatáskiesés és üzletfolytonosság

  • A vállalkozások 50%-a tapasztalt már adatvesztés miatti leállást működése során. Az ilyen váratlan, nem tervezett leállások átlagos 18,5 órát tesznek ki. A nyilvánvaló pénzügyi veszteségen és bevételkiesésen kívül az ilyen esetek negatív hatással vannak a vállalkozás megítélésére is, hiszen az üzleti kapcsolatok mindegyike a megbízhatóságon nyugszik.

Zsarolóvírusok

  • Az utóbbi években egyre nagyobb teret nyertek – főleg vállalati környezetben – a ransomware, azaz az úgynevezett zsarolóvírusos támadások. Ezek a vírusok sokkal többre is képesek az egyszerű pusztításnál: Túszul ejtik az áldozat adatait, majd váltságdíjat kérnek ezekért. Ha a vállalkozás nem rendelkezik adatairól készített biztonsági másolattal, két lehetőség közül választhat: vagy kifizeti a magas váltságdíjat, vagy elveszíti a túszul ejtett adatokat.

Vis maior helyzetek

  • Egy csőtörés, tűzeset, árvíz, viharkár, betörés vagy bármilyen meg nem jósolható, vis maior könnyen visszafordíthatatlan károkat okozhat. Ha az a többi géppel azonos helyen található, akkor hiába van akár naprakész, ellenőrzött és jól karbantartott biztonsági mentése a cégnek külső merevlemezen, NAS-on vagy akár szerveren.

Véletlen károkozás

  • A digitális adatvesztések leggyakrabban véletlen eseményekre vezethetők vissza. A nem szándékos fájltörlések mellett a rendszer- vagy éppen szoftverhibákból adódó adatvesztések a legismertebb okok.

 

Funkciók:

  • Egyedileg választható mappák
  • Időzített gyakoriság
  • Kliens oldali titkosítás
  • Tömörített fájlfeltöltés
  • Sávszélesség beállítás
  • Korlátlan feltöltési sebesség
  • Egyszerű visszaállítás

Előnyök:

  • Felosztható közös tárhely
  • Online nyomon követhető mentések
  • Gyors és gazdaságos megoldás
  • Könnyen használható program
  • Automatikusan dolgozik a háttérben
  • Megújuló energiaforrással működő, biztonságos, európai szerverpark
  • Magyar nyelvű támogatás

Ajánljuk:

  • Azoknak a vállalkozásoknak, akik szeretnék tökéletes biztonságban tudni adataikat
  • Azoknak a cégvezetőknek, akik szeretnének kontrollt a munkatársaknál tárolt adatok felett is
  • Azoknak a cégeknek, akiknek egy esetleges adatvesztés miatti leállás nem megengedhető
  • Azoknak a szervezeteknek, akiknek törvényi kötelezettségük speciális adatok hosszútávú megőrzése
  • Azoknak, akik egy digitális állomány előállítására csak egyszer szeretnének energiát áldozni